שאלות ותשובות

ניתן להחזיר את המוצרים עד 14 ימים (לא 14 ימי עסקים), במידה ולא נעשה בהם שימוש והם ארוזים באריזתם המקורית. מידע נוסף לגבי מדיניות ההחזרות שלנו אפשר למצוא כאן

במידה ואינכם מעוניינים במוצר/ים שרכשתם, ישנה אפשרות לביטול העסקה או להחלפת המוצר/ים לאחר קבלתם.

יש לשלוח מייל לשרות הלקוחות info@vimazi.co.il

יש לציין במייל את סיבת ההחזרה, אופן ההחזרה (פיזית או שליח), שם הלקוח, מספר פלאפון, כתובת ועיר מגורים. כל זאת במסגרת התנאים המופיעים בתנאי השימוש באתר ובכפוף למדיניות החזרת מוצרים.

בקרוב תפתח האפשרות לשלם באתר

כן, במידה וברצונכם לשלוח נעליים לחו"ל אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות

כן, ניתן להגיע לחנות היבואן ברחוב המלאכה 15 פארק אפק ראש העין בהתאם לשעות הפעילות שלנו:

ימים א-ה בין השעות 09:30-17:00.

ניתן לפנות לשירות לקוחות במידה והינכם מעוניינים בדגם ספציפי שאינכם מוצאים באתר.

אנחנו משקיעים מאמצים רבים בבדיקת המלאי ועדכונו השוטף באתר כדי לוודא שכל מוצר שנרכש אצלנו קיים במלאי ויגיע לרוכש תוך זמן קצר. עם זאת, לעיתים קורות טעויות.

במידה והזמנתם מוצר שלא נוכל לספק, שירות הלקוחות ייצור עמכם קשר בהקדם לקבלת זיכוי מלא באמצעות אמצעי התשלום התשלום בה ביצעתם את ההזמנה.

כן, המחירים באתר כוללים מע"מ.

כן! הרכישה באתר Vimazi מאובטחת בדרגות הגבוהות ביותר.

רוב ההזמנות מסופקות ללקוח בפרק זמן של 4 ימי עסקים, במקרה של יישוב מרוחק ייתכנו עיכובים של עד 7 ימי עסקים.